Omsättningen för november månad uppgick till 5118 ksek

Omsättningen för november månad 2022 blev 5118 ksek, att jämföras med 5243 ksek för november månad 2021. Omsättningen minskade därmed 2,4% gentemot föregående års siffror.

Som vi nämnde i pressreleasen den 18 november så beror minskningen på att en kund skickar avsevärt mindre volymer under oktober och november i år jämfört med föregående år då de ändrat i sin kampanjplanering. Undantaget denna kund ligger utvecklingen i linje med vad vi beräknat.

Försäljningen går fortsatt bra och vi ser positiva effekter av vår starkt förbättrade marknadskommunikation i form av fler inkommande leads.

Vi vill passa på att önska alla våra kunder och aktieägare en riktigt God Jul!