Omsättningen för oktober månad uppgick till hela 3020 ksek.

Omsättningen för oktober månad 2021 blev 3020 ksek, att jämföras med 1748 ksek för oktober månad 2020. Omsättningen ökade därmed med fantastiska 73% gentemot föregående års siffror.

Högsäsongen för e-handlare är i full gång vilket tydligt märks på aktivitetsnivån hos våra kunder. Oktober visar på ännu en mycket stark tillväxtmånad där förklaringen delvis är densamma som i september, det vill säga att de nya kunder vi tagit in på senare tid nu börjat använda tjänsten fullt ut.

Q4 är en mycket intensiv tid för e-handelsbranschen och för oss. November med singelsday, Black Friday och Cyber Monday, vilket är peaken på året. Vi fokuserar nu på dessa dagar och den stundande julhandeln.

Vi ser väldigt ljust på framtiden och räknar med fortsatt tillväxt framöver.