Förstärkt tenant rep-team i Göteborg

Tenant Representation är ett av Jones Lang LaSalles verksamhetsområden som växer snabbt i Norden. Nadja Granström blir till sommaren ansvarig för Tenant Representation i Göteborg. Nadja har varit anställd hos Jones Lang LaSalle i fem år. Hon är idag ansvarig för analysenheten i Göteborg som hon har varit delaktig att bygga upp.

- Tenant Representation är ett tillväxtområde och Nadja kommer att leda utvecklingen av Jones Lang LaSalles verksamhet i Västsverige. Vår ambition är att expandera ytterligare och vi kommer därför att rekrytera ytterligare ett par personer till gruppen i Göteborg. Nadja är en mycket uppskattad rådgivare och har mycket god kunskap om marknaden. Hon har också bidragit till Jones Lang LaSalles starka position inom analysområdet i Göteborg, säger David Hay.

Jones Lang LaSalle har en stark och stabil verksamhet i Västsverige inom fastighetstransaktioner, uthyrning, tenant representation, analys och förvaltning. Ambitionen är att växa och utvidga verksamheten inom samtliga områden.

- Under det senaste året har Jones Lang LaSalle bistått bland annat Beiersdorf, GlaxoSmithKline och ÅF med omlokalisering och omförhandling av kontorslokaler i Göteborgsområdet. Vi ser att det finns ett ökat behov av extern hjälp hos företag idag. Med en genomtänkt lokalstrategi öppnar sig många möjligheter, säger Nadja Granström.