Jones Lang LaSalle plockar hem en mängd priser vid Euromoney Real Estate Awards 2009

“Best Overall Global Advisor and Consultant” och bästa fastighetsrådgivare inom Uthyrning och Analys i Sverige.

Jones Lang LaSalle placerar sig överst som ”Best Overall Global Advisor and Consultant” i Euromoney’s Real Estate Awards 2009. Bolaget är vinnare i ytterligare fyra globala kategorier; “Global Agency/Letting”, “Global Transaction Execution”, “Global Corporate Real Estate Services” och “Global Research”. För andra året i rad har vi blivit utnämnda till bästa fastighetsrådgivare inom Uthyrning och Analys i Sverige. Det är ett erkännande och bevis för den kvalitet och kompetens vi levererar till våra kunder i Sverige och internationellt, säger Charlotte Strömberg, VD Jones Lang LaSalle Norden. Jones Lang LaSalle har också vunnit på en övergripande nivå I följande länder och kategorier. Nedbrutet på länder och kategorier blir det totalt 75 utmärkelser. Western Europe: • Advisory & Consultancy • Agency/Letting • Transaction Execution • Corporate Real Estate Services Asia: • Advisory & Consultancy • Agency/Letting • Transaction Execution • Corporate Real Estate Services • Research Emerging Europe: • Research Nordic & Baltic: • Agency/Letting • Research ________________________________________________________________________________ För mer information, kontakta: Charlotte Strömberg, VD Norden, tel +46 8 453 50 61