Jones Lang LaSalle vinner uthyrningsuppdrag för Anders Bodin

Anders Bodin anlitar Jones Lang LaSalle som rådgivare vid uthyrning av 9 500 kvm i Alvik, Bromma.

Uppdraget avser uthyrning av kontorslokaler i fastigheten Nätdomaren 1 på Alviks Torg i Bromma. Det är en kontors- och butiksfastighet med flexibel och yteffektiv planlösning och ett mycket bra skyltläge. I huset finns även garage i två plan samt lastkaj för varuhantering. – Vi är väldigt glada att ha fått förtroendet av Anders Bodin. Fastigheten ligger i ett attraktivt område med bra kommunikationer och nära till Stockholm City samt till Bromma Flygplats. Alviks Torg är en ny stadsdel sedan början av 90-talet och idag finns här ca 6 000 arbetsplatser med närhet till affärer och service, men också till vatten och rekreation. Vi ser framemot att bidra till en effektiv uthyrningsprocess för både fastighetsägare och hyresgäster, säger Maria Mastej, ansvarig för uthyrningen av lokalerna i Alvik. Anders Bodin Fastigheter är ett familjeföretag som bygger och förvaltar egna fastigheter. Fastighetsbeståndet är koncentrerat till Stockholms innerstad och Alvik. ________________________________________________________________________________ För mer information, kontakta: Mikael Wallgren, chef Uthyrning kommersiella lokaler, tel +46 8 453 51 80