JS Security lanserar ny webbsida och app för finansiell kommunikation

I samband med handelsstarten för JS Security Technologies Group AB (‘’JS Security’’ eller ''Bolaget'') på Spotlight Stock Market så lanserar Bolaget en ny Investor Relations webbsida, investor.jssecurity.tech, och en mobilapp med ny grafisk profil.

JS Securitys Investor Relations-app för IOS/Android syftar till att göra Bolagets finansiella kommunikation mer tillgänglig och användarvänlig för investerare, analytiker och aktieägare.

Appen innehåller bland annat Bolagets aktiekursgraf, rapporter, årsredovisningar, IR-presentationer, nyheter samt pressmeddelanden.

IR-appen finns att ladda ner utan kostnad från App Store/Play Store. Den hittas genom att söka efter ”JS Security”.

Hampus Nyström, VD
E-post: hampus@jssecurity.tech

JS Security är en svensk blockchain-baserad cybersäkerhetskoncern. Företagets kompetens ligger i utveckling av djupt teknologisk infrastruktur och tekniska plattformar baserat på blockchain-teknologi. JS Security erbjuder säker centraliserad datalagring samt kompletterande applikationer primärt till B2B. De nuvarande kunderna återfinns i Skandinavien. JS Security har kontor i Helsingborg och huvudkontor i Stockholm.