Johan Odhnoff till Junior Living

Report this content

Junior Living rekryterar Johan Odhnoff till rollen som fastighetsutvecklare med ansvar för affärsutveckling. Odhnoff har tolv års erfarenhet av fastighetsutveckling bland annat i eget bolag, varifrån han kommer närmast, men även från Magnolia Bostad och ALM Equity.

Claes Eliasson

claes.eliasson@juniorliving.se

Peter Björck
Kundansvarig
‭070-394 07 00‬
peter.bjorck@juniorliving.se

Om Junior Living

Junior Living är en bostadsbyggare grundad 2013 av entreprenörerna Magnus Bouveng och Jan Pettersson. Företaget erbjuder yteffektiva lägenheter med hög kvalitet till ett överkomligt pris. Tillsammans med den flerfaldigt prisbelönte arkitekten Andreas Martin-Löf har ett koncept för snabb och kostnadseffektiv produktion av väldesignade och fullutrustade bostäder tagits fram. Lägenheterna prefabriceras inomhus i svensk fabrik och monteras snabbt på plats enligt Junior Livings patenterade byggsystem som bland annat ger mycket goda energi- och ljudvärden. Konceptet skapar långsiktig hållbarhet då husen kan demonteras och byggas upp igen på annan plats. Flera projekt har genomförts, varav ett i Västberga i Stockholm. Detta tilldelades 2017 det prestigefulla priset Nordic Architecture Fair Award.