• Jysk A/S/

JYSK i våroffensiv - sänker priserna på allt inom måttanpassad fönsteravskärmning

JYSK med 122 butiker i Sverige vässar sitt erbjudande inom måttanpassad fönsteravskärmning med hela 25 procent. Erbjudandet gäller ända till d.30 april.

Har vårsolen avslöjat behovet av en ny look på hemmets fönster, erbjuder JYSK från d.20 mars till d.30 april 25% på hela sitt specialsortiment. Sortimentet innehåller lamell, plissé- och rullgardiner samt persienner som kan fås i precis den storlek fönstret har – även de moderna snedfönstren. Valmöjligheterna mellan tyger, färger och mönster är också fantastiskt brett med mängder av helt nya moderna färger. »Vad du har i fönstren betyder otroligt mycket för hemmets karaktär, och med vårt nya sortiment till sänkta priser är vi glada att kunna erbjuda måttanpassning i massor av färg- och mönster till så låga priser att det går att byta lite oftare. Våren är på väg och för många betyder det att det nu är dags att putsa av vinterblekheten och sätta upp nya friska färger. Vi har sett en tydlig ökning av intresset för vårt nya sortiment nu när dagarna har blivit ljusare och med denna prissänkning vill vi hjälpa ännu fler kunder till möjligheten att lyfta utseendet,« säger Johan Sjödin, Country Manager i JYSK. Lätt att få allt måttanpassat Det är lätt att få hela sortimentet måttanpassat efter just ditt fönster. Du får en överblick övre alla möjligheter på vår hemsida www.JYSK.se eller så är vi beredda att ta hand om dina önskemål och behov i någon av våra 122 butiker från Kiruna i norr till Ystad i söder. Klicka här för att se vad JYSK erbjuder: www.jysk.se/140/s24948/ag/catalog.