Nu kan du följa Finja Prefab i nya sociala kanaler

Report this content

Välkommen att följa Finja Prefab i våra nya sociala kanaler. Vi finns nu med egna kanaler för Finja Prefab på LinkedIn, Instagram, YouTube och Pinterest. Pressmeddelande kommer vi framöver att publicera via vårt nyhetsrum på Cision News, där kan du prenumerera på alla nyheter från oss.

På våra LinkedIn- och Instagram-konto @finjaprefab delar vi till exempel nyheter, referensprojekt och lediga tjänster. På vår Youtube-kanal presenterar vi filmer om våra stomkoncept och visar fina projekt som vi levererat och monterat betongstommar till. På vårt Pinterest-konto lägger vi också upp våra referensprojekt med betongstomme.

Länkar till våra digitala kanaler:

Cision News

Finja Prefab är en komplett stomentreprenör som bygger och utvecklar framtidens hållbara flerfamiljsbostäder, kontor, offentliga byggnader samt industri- och lantbruksbyggnader med våra stomkoncept. Vi är en rikstäckande aktör med sju produktionsanläggningar runt om i Sverige. Finja Prefabs fokus på miljömässigt hållbara betongelement har vunnit marknadens erkännande och verksamheten är certifierad enligt ISO 14001. Vi erbjuder nu också våra kunder klimatpositiva betongstommar.  Våra engagerade och kompetenta medarbetare är vår främsta tillgång i en effektiv organisation som säljer, projektleder, projekterar, tillverkar och slutligen monterar våra betongstommar. Bolaget sysselsätter omkring 550 anställda och omsättningen uppgår till ca 1 miljard kronor.

Läs mer om Finja Prefab på vår hemsida:  https://www.finjaprefab.se/

Taggar: