Referensprojekt på Finja Prefabs webbplats

Nu har vi samlat många av våra fina referensprojekt på vår webbplats, under Våra stomkoncept och Referenser.

Vi försöker ständigt förbättra vår webbplats för att underlätta för våra kunder och intressenter samt för att göra vårt erbjudande så tydligt som möjligt. Finja Prefab levererar betongstommar till olika typer av byggnader. På webbplatsen kan man filtrera på våra olika stomkoncept för att se våra referensprojekt inom respektive område. Man kan även välja att se vilka projekt som valt en klimatpositiv betongstomme.

Finja Prefab är en komplett stomentreprenör som bygger och utvecklar framtidens hållbara flerfamiljsbostäder, kontor, offentliga byggnader samt industri- och lantbruksbyggnader med våra stomkoncept. Vi är en rikstäckande aktör vilket innebär att våra produkter är närproducerade då vi har produktionsanläggningar runt om i Sverige.

Välkommen in på vår webbplats för att se våra referensprojekt med en prefabricerad betongstomme från oss.