Kampanjjakt.se - Sveriges främsta rabattsida

Report this content

Kampanjjakt är Sveriges främsta rabattsida med tusentals rabattkoder, kampanjer och erbjudanden till Sveriges största nätbutiker. Varje månad hjälper Kampanjjakt hundratusentals medlemmar och besökare att ta del av de bästa och mest aktuella rabatterna på marknaden. På Kampanjjakt.se får du tillgång till över tusentals märken samlade i över 380 olika onlinebutiker. Flera av dessa märken är välkända onlinebutiker som t.ex. Hotels.com,  H&M, Scandic Hotels, Nelly.com, Dell och många fler.

Kampanjjakt har precis lanserat sin första stora reklamsatsning med en reklamfilm som går på kanal 5 samtidigt som en radiokampanj spelas på Mix Megapol. SBS har – tillsammans med produktionsbolaget Mediagurun – hjälpt till att ta fram kampanjen. "Nu har vi äntligen lanserat vår storsatsning på media och har i sikte att öka kännedom om rabattkoder och kampanjer online. Att spara pengar på nätshopping är riktigt enkelt och vårt mål är att se till att alla känner till och använder sig av våra gratistjänster. Om du är ute efter en rabattrabattkod, kampanj eller erbjudande är Kampanjjakt.se rätt plats för dig!" säger Daniel Sisay, delägare till Kampanjjakt.se.

• Kampanjjakt.se är Sveriges främsta rabattsida och har varit aktiv sedan 2009

• I dagsläget erbjuder Kampanjjakt.se tusentals rabattkoder & kampanjer till över 380 onlinebutiker.

• Varje månad sparar hundratusentals medlemmar miljontals kronor.

PSD Media AB
kontaktperson: Daniel Sisay