KappAhl öppnar i Värmdö våren 2014

Nu öppnar KappAhl en butik i Värmdö, strategiskt placerat i Stockholms skärgård. Den nya butiken slår upp portarna under våren 2014.

Butiken kommer att ligga på bästa läge i Värmdö Köpcentrum och erbjuda hela KappAhls breda sortiment av inspirerande och prisvärt mode för kvinnor, män och barn.

– Vi har fått många förfrågningar om att komma till Värmdö och det gör oss extra glada över etableringen. Vi ser fram emot att erbjuda våra kunder i skärgården snyggt mode till bra pris, säger Anna Karin Holck, landschef för KappAhl Sverige.

Anna Karin Holck, Landschef KappAhl Sverige

0705-87 25 65, annakarin.holck@kappahl.com

Bilder, information om KappAhl
Kajsa Räftegård, HR- och PR-direktör

0704-71 56 49, kajsa.raftegard@kappahl.com

Webbsida: www.kappahl.com
Nyhetsrum: http://news.cision.com/se/kappahl

Om KappAhl
KappAhl är en av Nordens ledande modekedjor med snart 400 butiker i Sverige, Norge, Finland, Polen samt Shop Online. Företaget erbjuder snyggt och prisvärt mode i egen design för kvinnor, män och barn. Huvudmålgrupp är kvinnan mitt i livet. Verksamheten omsätter 4,8 miljarder kronor och har cirka 4 500 anställda. KappAhl var den första modekedjan i världen att miljöcertifieras 1999. Företaget är noterat på Nasdaq OMX Stockholm. För mer information, besök www.kappahl.com.

Vi ser fram emot att erbjuda våra kunder i skärgården snyggt mode till bra pris.
Anna Karin Holck, landschef KappAhl Sverige