AIMS har fått order på 12 900 EUR

AIMS informerar om att det har fått ytterligare beställningar för IMU till ett värde av 12 900 EUR från befintlig kund under augusti 2019.

"En viktig del i byggandet av vår AIMS verksamhet är att säkerställa nöjda kunder som kommer att göra fler beställningar för våra produkter. Även om 12 900 EUR kanske inte verkar mycket, är det en mycket viktig trend för oss och hjälper oss att bygga en mer kontinuerlig intäktsström. Denna kund har lagt beställningar inom 500 000 SEK under de senaste 12 månaderna och vi förväntar oss att denna trend kommer att fortsätta och även öka de kommande 12 månaderna.", säger VD Carsten Drachmann.

FÖR YTTERLIGARE INFORMATION, KONTAKTA:
Email: carsten.drachmann@astg.se
Telefon: +44-7444 475949

Om Advanced Stabilized Technologies Group AB

I ASTG ingår det helägda dotterbolaget AIMS AB.

ASTG AB utvecklar, tillverkar och säljer innovativa 4-axliga stabiliserande VSAT antenner för framförallt marina installationer. Bolaget driver dessutom utvecklingsprojekt baserade på C2SAT:s antennrobot. AIMS AB utvecklar och säljer avancerade tröghetssensorsystem (IMU:er) som är avsedda för mätning av rörelser i tre dimensioner.

Bolagets säte är i Stockholm.