ASTG släpper presentation för investerare

ASTG har släppt en presentation för investerare som ger en allmän företagsöversikt och sammanfattar marknadsmöjligheter och strategisk riktning.

Denna presentation är en allmän marknadsföringspresentation som ger en översikt över Advanced Stabilised Technologies Group AB (publ) ("ASTG") och marknadstrenderna. Det utgör inte någon form av åtagande och innehållet är bara vägledande.

För att undvika tvivel utgör denna presentation inte baslinjen för emissionen, släppt av ASTG den 24 oktober 2019. För information om emissionen, se det särskilda prospektet, planerat att släppas senast den 28 november. För rapporter och data, se tidigare pressmeddelanden som ASTG lämnat på sin webbsida.

FÖR YTTERLIGARE INFORMATION, KONTAKTA:
Email: carsten.drachmann@astg.se
Telefon: +44-7444 475949

Denna information är sådan som ASTG AB är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 25 november 2019 kl. 13.00 CET.

Om Advanced Stabilized Technologies Group AB

I ASTG ingår det helägda dotterbolaget AIMS AB.

ASTG AB utvecklar, tillverkar och säljer innovativa 4-axliga stabiliserande VSAT antenner för

framförallt marina installationer. Bolaget driver dessutom utvecklingsprojekt baserade på C2SAT:s antennrobot. AIMS AB utvecklar och säljer avancerade tröghetssensorsystem (IMU:er) som är avsedda för mätning av rörelser i tre dimensioner.