Kellfri lanserar prisvärd Lovol 25hk: Mångsidighet och prestanda i en mindre modell

Report this content

Kellfri utökar sitt traktorsortiment med den efterlängtade och prisvärda 25 hk Lovol-traktorn, det perfekta alternativet för dem med mindre behov. Tillsammans med våra populära 50 hk och 75 hk-modeller erbjuder vi nu ett komplett utbud av kraftfulla och mångsidiga traktorer för alla slags lantbrukare och skogsägare.

"Vi är stolta över att introducera vår nya 25 hk Lovol-traktor, en prisvärd och effektiv lösning för dem som behöver en mindre traktor med hög kapacitet. Vårt utökade traktorsortiment innebär att vi nu kan erbjuda en lösning för alla, oavsett storlek på gården eller arbetsuppgifterna", säger Kellfris säljchef Lars Persson.

Den nya 25 hk Lovol-traktorn är särskilt utformad för dem med mindre behov, och erbjuder samma kvalitet och prestanda som våra större modeller. Kompakt, kraftfull och prisvärd, denna traktor är det perfekta alternativet för dem som överväger att köpa en ATV eller liknande.

"Våra kunder har efterfrågat en mindre och mer prisvärd traktor, och vi är glada att kunna erbjuda dem den nya 25 hk Lovol-traktorn. Tillsammans med våra 50 hk och 75 hk-modeller täcker vi nu ett brett spektrum av behov och budgetar, och fortsätter att erbjuda den kvalitet och mångsidighet som våra kunder förväntar sig", förklarar Lars Persson.

Fördelarna med Lovol 25 hk:
• Trecylindrig dieselmotor som uppfyller Euro 5, steg V utsläppskrav.
• Enkelt växla mellan två- och fyrhjulsdrift (2WD och 4WD) under arbete.
• Hög markfrigång, fjädrade/infällbara sidospeglar och stabil, enkel chassikonstruktion.
• Välj mellan fyra olika utföranden: med eller utan hytt; med eller utan frontlastare.

"Med våra nya Lovol-traktorer, inklusive den efterlängtade 25 hk-modellen, kan våra kunder förvänta sig manövrerbar kraft, pålitlighet och mångsidighet, allt till ett överkomligt pris. Vi är säkra på att dessa traktorer kommer att göra en stor skillnad i våra kunders arbetsliv", avslutar Lars Persson.

Oavsett om man är ute efter en mindre traktor för att hantera vardagliga arbetsuppgifter på gården eller en större modell för tyngre arbete, har Kellfri en Lovol-traktor som passar kundernas behov. Med 25 hk, 50 hk och 75 hk-modeller att välja mellan, är vi övertygade om att våra kunder kommer att hitta en traktor som passar både deras krav och budget.

"Vi förstår att varje lantbrukare och skogsägare har unika behov och förväntningar på sina maskiner. Därför har vi utökat vårt sortiment av Lovol-traktorer för att ge dem möjlighet att hitta den perfekta traktorn för deras specifika situation", säger Fabian Hellgren, produktchef hos Kellfri.

Utöver sin imponerande prestanda och mångsidighet, kommer alla Lovol-traktorer från Kellfri med en omfattande 24 månaders garanti, som kan förlängas för ytterligare trygghet. Kellfri erbjuder också en fullständig service- och supportorganisation som täcker hela Norden, så att kunden kan känna sig säker på att man får den hjälp man behöver när man behöver det.

Ta reda på mer om Kellfris kompletta sortiment av Lovol-traktorer för lantbruk och skogsbruk. Kontakta Kellfri för mer information om de nya modellerna och hur de kan förbättra produktivitet och effektivitet.

Andreas Bjelkholm
Director Sales & Marketing
T +46 730 84 84 66
andreas.bjelkholm@kellfri.se