”Brand Lives” – nytt erbjudande från Brand Union och Kihlstedt & Dueholm

”Brand Lives” är ett nytt erbjudande från Brand Union och Kihlstedt & Dueholm som handlar om att utveckla och säkra att varumärket ger maximal draghjälp åt affären, förlänger affärslogiken och ger den ännu mer kraft, både utåt mot kunderna och inåt mot medarbetarna. När varumärket skapar riktning, tydlighet och engagemang. När det genomsyrar affären och affären varumärket.

Vi arbetar dagligen med uppdrag som handlar om just detta; att i nära samarbete med ledning, styrelse och ägare tydliggöra de affärsmässiga fundamenten för verksamheten och översätta dessa i en tydlig och differentierade positionering, identitet och kommunikation genom alla kanaler och gränssnitt, samt relaterade kommersiella åtgärder.

Två seniora rådgivare och experter har nyligen tillknutits. Marie-Louise Kjellström med mångårig erfarenhet från strategi, marknad, försäljning och varumärke. Tidigare VD för Grand Hôtel och Försäljningsdirektör på SAS Sverige. Numera bl a styrelseordförande för researrangören Club Eriks. Ivar Fransson med erfarenheter från bl a finansiella institutioner och lojalitets- och kundprogram. Tidigare Marknadsdirektör Coop, VD MedMera Bank och nu verksam som styrelseledamot i bl a Retail and Brands och OKQ8 Bank.

”Vi är mycket glada över de kompetenser, erfarenheter och nätverk som våra Senior Advisors tillför och som skapar mervärde åt våra uppdragsgivare”, säger Hans Brindfors, Executive Creative Director, Brand Union och Torbjörn Kihlstedt, styrelseordförande i Kihlstedt & Dueholm.

För mer information, vänligen kontakta Lars Axelsson, VD Brand Union i Sverige, +46 70 823 85 22 (www.brandunion.com) eller Anders Adrem, Managing Partner Kihlstedt & Dueholm, +46 70 896 95 22 (www.kihlstedtdueholm.se).

___________

Om Brand Union
Brand Union är en av de ledande varumärkesbyråerna i världen. Med mer än 600 medarbetare vid 21 kontor och genom WPP-nätverket erbjuds kompetens inom varumärke, design och innovation.

Om Kihlstedt & Dueholm
Kihlstedt & Dueholm bedriver kvalificerad rådgivning som syftar till att öka våra kunders uthålliga konkurrenskraft, tillväxt och värdeskapande. Våra uppdragsgivare är ägare, styrelser och ledningar.

Taggar: