Kiilto lanserar KeraSafe Project: En prisvärd och kvalitativ projektfolie för större byggprojekt

Vi är glada över att presentera vår senaste innovation inom våtrumslösningar för större byggprojekt - KeraSafe Project. Denna nya produkt är en vidareutveckling av vår redan populära KeraSafe+, och erbjuder den perfekta kombinationen av överlägsen kvalitet och överkomligt pris.

KeraSafe Project har flera viktiga fördelar som gör den till ett bra val för byggföretag och plattsättare. För det första erbjuder den beprövad kvalitet till ett konkurrenskraftigt pris, vilket gör den till ett kostnadseffektivt alternativ för större byggprojekt. Produkten är också utvecklad med fokus på säkerhet och tydlighet för installatören, vilket innebär att installationen är både enkel och säker.

Utöver den högkvalitativa produkten får du som kund även tillgång till världsledande support och rådgivning från Kiiltos experter. Vårt team finns här för dig under hela projektet, från planering till färdigställande, och säkerställer att du får bästa möjliga resultat.

KeraSafe Project är en vatten- och ångtät tätskiktsfolie som är designad för både golv och väggar i våtrum. Den är mycket elastisk och hållbar med höga spricköverbryggande egenskaper, vilket gör att plattsättning kan påbörjas på väggar efter bara 4 timmar och på golv efter 6 timmar. Denna tätskiktsfolie är idealisk för användning i våtrum i bostadshus, offentliga byggnader, skolor och så vidare, vilket gör den till en mångsidig lösning för olika typer av projekt.

Vi är övertygade om att KeraSafe Project kommer att vara en pålitlig och kostnadseffektiv lösning för stora byggprojekt. Kontakta oss gärna för mer information och du kan beställa ett gratis prov för att själv uppleva skillnaden. Med KeraSafe Project kan du vara säker på att du får en högkvalitativ produkt som bidrar till säkra och hållbara byggprojekt.

Kontakta oss idag för att lära dig mer om KeraSafe Project och hur det kan hjälpa dig att uppnå framgång i dina byggprojekt!

Taggar: