Kiilto och Fredman Group underlättar arbetet i professionella kök genom att integrera sina tjänster

Verktyget HygiNet® kan i fortsättningen länkas till appen Fredman Pro.

Verktyg som har utvecklats som stöd för egenkontroll och städplanering kan i fortsättningen användas tillsammans i professionella kök. Kiilto och Fredman Group har infört integration av sina tjänster, så att HygiNet®, som har utvecklats för städplanering, enkelt länkas till Fredman Pro, som digitaliserar egenkontrollen.

Tack vare integrationen kommer användarna av Fredman Pro lätt åt städplanerna och information om renhet. När Fredman Pro påminner om en städrelaterad uppgift kan arbetstagarna lätt kontrollera vilka metoder, tvättmedel och redskap som hänför sig till den i HygiNet, som Kiilto har utvecklat. Det går smidigt att använda tjänsterna parallellt, eftersom integrationen gör att man kan använda apparna med en inloggning.

Fredman Pro – inga bekymmer, inga papper, inga glömda uppgifter

Fredman Pro är en tjänst som har utvecklats i Finland för att digitalisera egenkontrollen. Den passar för ledning av både små och stora professionella kök. Tjänsten hjälper dig att få bort onödiga papper från köket, och du får tillgång till en mobil- och webbapp samt digital mätutrustning för noteringar om egenkontrollen. Larmen i tjänsten hjälper dig att säkerställa att kritiska åtgärder blir utförda i rätt tid och på rätt sätt. Noteringarna om egenkontrollen sparas direkt i en molntjänst, vilket innebär att du sparar tid och effektiviserar din verksamhet. Läs mer om tjänsten här.

HygiNet® – alltid uppdaterade städplaner

HygiNet® samlar alla instruktioner som behövs för städningen samt produktkorten och säkerhetsdatabladen för de rengöringsmedel som används på ett och samma ställe. När man byter ut pappersdokumenten mot verktyget HygiNet® är städplanerna alltid uppdaterade och lätta att hitta. Tydliga instruktioner underlättar handledningen och förbättrar kvaliteten på städningen. Det är enkelt att planera hygienen på flera verksamhetsställen, eftersom informationen granskas, arkiveras och redigeras med samma verktyg. Verktyget HygiNet® har utvecklats av finländska Kiilto, vars renhets- och hygienexperter vid behov hjälper till med verksamhetsställenas städplanering. Du hittar mer information om tjänsten här.

Fredman Group ger mer information om du är intresserad av båda tjänsterna eller vill aktivera länkningen till HygiNet® i Fredman Pro. Förfrågningar gällande anskaffning av HygiNet kan skickas per e-post till hyginet@kiilto.com.

Taggar: