HyperX kommer närvara på Techbrief 2015

• HyperX är med på Techbrief 2015 för första gången
  • Visar HyperX Savage DDR4
  • Presenterar nuvarande och framtida HyperX produkter

HyperX®, en avdelning av Kingston® Technology Company, Inc., oberoende världsledare på minnesprodukter, kommer att närvara vid årets Tech Brief 2015 onsdag 30 September och Torsdag 1 oktober på Radisson Blu Skycity i Stockholm, Sverige.

Efter ett produktivt 2015 HyperX erbjuder en interaktiv upplevelse på sin monter, där journalister får demonstrationer av den senaste Savage DDR4, med hastigheter upp till 3000MHz och deras deras globala prisbelönta Cloud II pro gaming headset.

"Vi är glada över att vara en del av årets Tech Brief 2015 för att möta journalister ”face to face” från hela Norden är ett värdefullt tillfälle att visa upp det senaste på marknaden från HyperX och Kingston", säger Vincent Oostlander, regional chef för norra Europa .
"HyperX har lanserat många prisbelönta produkter år 2015, och det är bra att delta i ett evenemang som ger oss möjlighet att betona våra kvalitetsprodukter till en sådan inflytelserik målgrupp.

Journalister kommer att få möjlighet att träffa:
Vincent Oostlander, regiondirektör för BeNeNordic Region
Franck Mateos Martin, Field Application Engineer
Mikko Maanoja, affärsutvecklingschef för Finland
Michael Nielsen, affärsutvecklingschef för Danmark
Mikael Johansson, affärsutvecklingschef för Sweded
Jan Terje Kleiven, affärsutvecklingschef för Norge
Shane Herrington, Public Relations Executive

Om du vill ha en intervju med några av HyperX representanter kontakta Susanna Axäll på
sanna@epr.nu

Mer HyperX :

Twitter:   http://twitter.com/hyperx