Årets talare en av höjdpunkterna på Ekonomimässan

Stefan Hyttfors har gjort kometkarriär som föreläsare – och tilldelades tidigare i år priset Årets Talare 2012, Genombrott. Nu är han klar för höstens upplaga av Ekonomimässan, där han kommer att föreläsa om framtid, omvärldsbevakning och affärsutveckling. Ekonomimässan arrangeras på Kistamässan i Stockholm den 9-10 oktober 2013.

Seminarieprogrammet för årets Ekonomimässa är nu klart. Några av höjdpunkterna i programmet, utöver Stefan Hyttfors, är retorikkonsulten Elaine Eksvärd som föreläser om konsten att få folk att lyssna och Karolina Ekholm som föreläser om att globala obalanser är en risk för svensk ekonomi.

– Ekonomimässan är ett viktigt forum som står för nytänkande och utveckling. Något som återspeglas i vårt fullspäckade seminarieprogram. Vi satsar jättehårt på kvalitet och erbjuder bredd för att nå hög kompetens- och kunskapsutveckling inom ekonomi och företagande, säger Lina Hann, projektledare för Ekonomimässan.

Stefan Hyttfors.            Foto: Pressbild

Årets seminarieprogram innehåller en mängd högintressanta och aktuella seminarier. På Ekonomimässan presenteras nya regler och lagar. Besökarna tar del av de senaste produkterna och tjänsterna, samt får handfasta tips och råd som underlättar vardagen.

Klicka här för att ackreditera dig till Ekonomimässan!

Läs mer om Ekonomimässan och ta del av hela seminarieprogrammet på www.ekonomimassan.se.

För ytterligare information kontakta:

Lina Hann, projektledare Ekonomimässan, 08-506 650 02, lina.hann@artexis.se
Joakim Gerhardsson, pressansvarig Ekonomimässan, 08-506 650 35, joakim.gerhardsson@artexis.se

Om Ekonomimässan
Ekonomimässan är plattformen för nytänkande och kompetensutveckling inom ekonomi och företagande. På Ekonomimässan presenteras produkter och tjänster till stöd för ekonomer och företagare i främst små och mellanstora företag. Det senaste av produkter och tjänster inom ekonomisystem, försäkringar, finansiering, pensioner, bemanning, bolagsbildningar, löner med mera. Ekonomimässan är ett effektivt forum för affärer, där besökare parallellt erbjuds ett brett utbud av intressanta seminarier och föreläsningar med fokus på inspiration och kunskapsutveckling. I samband med mässan arrangeras SRF:s årliga kongress. Läs mer här.