Besökarrekord för Caravan Stockholm

Husbils- och husvagnsmässan Caravan Stockholm slog rekord med årets upplaga – totalt lockade mässan 9 949 personer under de fyra dagarna. Caravan Stockholm arrangerades den 13-16 februari på Kistamässan i Stockholm.

Trots att OS pågick för fullt strömmade besökarna till årets Caravan Stockholm. Det totala besökarantalet på 9 949 personer är en ökning på över 14 procent jämfört med förra årets upplaga. Över 30 varumärken fanns på plats under de fyra dagarna för att visa upp det allra senaste när det kommer till husbilar och husvagnar. En bredd av märken och modeller, samt experter och entusiaster som vägledde och inspirerade. Clabbe af Geijerstam och Babben Larsson stod för underhållningen.

– Vi hade en fantastiskt trevlig mässa med god försäljning och många glada och intresserade besökare. Vi upplever framför allt att vi lockat många nyfikna nybörjare, personer som inte redan äger en husbil eller husvagn. Det är glädjande att de hittat hit och ser fördelarna med den mobila livsstilen, berättar Lina Hann, projektledare.

Redan nu är det klart med nästa års datum för Caravan Stockholm. Mässan arrangeras den 12-15 februari 2015 – även då på Kistamässan.

Läs mer: www.caravanstockholm.se
www.facebook.com/Caravanmassan

För ytterligare information, kontakta:
Lina Hann, projektledare, lina.hann@artexis.se, 08-506 650 02
Joakim Gerhardsson, pressansvarig, joakim.gerhardsson@artexis.se, 08-506 650 35