Kan Ica-Stig hjälpa dig att tjäna mer pengar?

Profil- och promotionbranschen handlar om mer än bara prylar. Irene Falkbrink Norrman var en av dem som valde fram de välkända reklamfilmerna med karaktären Ica-Stig. Nu är hon klar för Promotionmässan där hon kommer att prata om att sätta varumärket i fokus. Promotionmässan arrangeras den 14-16 januari på Kistamässan i Stockholm.

Kan ICA Stig hjälpa dig att tjäna mer pengar? Ja, det kan han. Och Irene Falkbrink Norrman känner honom. Utan genomtänkt varumärkesstrategi och marknadsplanering hade ICA inte varit där det är nu, nämligen ett lönsamt och populärt företag.  Irene kommer till Promotionmässan för att hålla ett spännande seminarie tisdagen den 14 januari klockan 15.00-15.45.

Klicka här för att ta del av hela seminarieprogrammet som nu är klart! Bland annat är Magnus Hedberg, känd från ”Lyxfällan” i TV3, klar som en av talarna.

Promotionmässan är Nordens mötesplats för profil- och promotionbranschen. Här ges besökare och utställare möjlighet att nätverka, inspireras och framför allt göra affärer. Förra mässan hölls i augusti 2013 och blev en stor framgång. Redan i januari 2014 är mässan tillbaka – återigen på Kistamässan. Promotionmässan arrangeras av Artexis i samarbete med SBPR (Svensk Branschförening Profil- och Reklamartiklar) och PWA.

Pressackreditering
Ackreditera dig till Promotionmässan genom att klicka här! Presskortet gäller som fri entré till mässan och seminarier i mån av plats.

Läs mer: var.promotion-massan.com
www.facebook.com/Promotionmassan

För ytterligare information, kontakta:
Johanna Holmudd, projektledare, johanna.holmudd@artexis.se, 08-506 650 81
Joakim Gerhardsson, pressansvarig, joakim.gerhardsson@artexis.se, 08-506 650 35

Artexis Nordic ingår i ett av Europas största mässbolag Artexis Group och arrangerar ett 20-tal egna mässor årligen i två av Sveriges ledande mötesplatser - Kistamässan och Malmömässan. Kistamässan, placerad i hjärtat av företagsexpansiva Kista Science City i Stockholm, har sedan starten 2008 etablerat sig som en modern mötesplats för mässor och externa evenemang med en anläggning om totalt 15 000 kvadratmeter. Nya Malmömässan i Hyllie i närheten av Malmö Arena, har en anläggning om 20 000 kvadratmeter och är i första hand avsedd för mässor och kongresser, men lämpar sig även för arrangemang som kräver större inomhusytor. Läs mer om Artexis.