Lill-Babs och Lennie Norman underhåller på mässan Caravan Stockholm

Mellansveriges största husbils- och husvagnsmässa Caravan Stockholm bjuder på folkkär underhållning, spektakulära nyheter och expertrådgivning i form av Husbilsskolan, som guidar i husbilsdjungeln.

Den 14-17 februari kickstartar Caravan Stockholm campingsäsongen på Kistamässan i Stockholm. Mässan samlar det mesta som ingår i den mobila livsstilen som exempelvis husbilar och husvagnar, tillbehör och destinationer.

Husvagn som går på land och till sjöss.

Bland årets nyheter finns bland annat den spektakulära Sealander, en husvagn som både går på land och till sjöss. För underhållningen står vår kanske mest folkkära artist Lill-Babs och komikern tillika stå-upparen Lennie Norman. Till barnens förtjusning kommer SvampBob Fyrkant och bjuder på både kramar och ballonger.

I regi av Husbilen Tests och Motor Home Clubs experter, arrangeras Husbilsskolan för den som funderarar på att köpa husbil, men inte riktigt vet hur man ska välja. De guidar dig rätt och ger tips.

För mer information, pressbilder, tider och priser besök: www.caravanstockholm.se

Press- och media som vill besöka Caravan Stockholm kan redan nu förhandsackreditera sig på www.caravanstockholm.se/Press/Pressackreditering.

Vid ytterligare frågor vänligen kontakta:
Lina Hann, projektledare Caravan Stockholm, 08-506 650 02, lina.hann@artexis.se
Marika Metsola Renström, pressansvarig Artexis Kistamässan, 08-506 650 35, marika.renstrom@artexis.se

Om Caravan
Startskottet för campingsäsongen går den 14-17 februari 2013 på Caravan Stockholm, Kistamässan. Mässan som tidigare gick under namnet Caravan & Camping samlar handlare av husbilar och husvagnar, leverantörer och återförsäljare av tillbehör, inredning, hjälpmedel, teknik och destinationer, samt ideella föreningar och fackmedia. Antalet mässbesökare ökade förra året med några procent och nådde rekordsiffran 8 507. Läs mer