Promotionbranschen får egen gala

Den 19 januari är det premiär för Promotiongalan på Nalen i Stockholm. Det är Promotionmässans största satsning någonsin. Fem priser delas ut i följande kategorier, Årets Återförsäljare, Årets Leverantör, Årets Miljökämpe, Årets Produktinnovation och Årets Monter. Kvällen ramas in av en trevlig middag och storslagen discoshow med Alcazar.

I samband med att Nordens största mässa för profil- och promotionprodukter - Promotionmässan arrangeras den 19-21 november på Kistamässan i Stockholm, ordnas en gala med guldkant på anrika Nalen i Stockholm under öppningskvällen.

På Promotiongalan delas det ut priser i fem olika kategorier. Personer och företag lyfts fram som gjort berömvärda insatser för branschen under året, samt produkter som utmanar det traditionella med kreativa och revolutionerande idéer. Galan börjar med mingel kl. 19.00, därefter pågår galamiddagen fram till cirka kl. 23.00 innan kvällens artister kliver på scenen – discostjärnorna Alcazar.

Är du intresserad av att bevaka Promotiongalan?
Press bjuds in att bevaka Promotiongalan. Det finns möjlighet till vinnarintervjuer och fotografering. Hör av dig till marika.renstrom@artexis.se senast den 8 januari.

Läs mer om Promotiongalan

För ytterligare information, kontakta:
Sofie Täppmark, projektledare, sofie.tappmark@easyfairs.com, 08-506 650 54

Marika Metsola Renström, pressansvarig, marika.renstrom@artexis.se, 08-506 650 35

Om Promotiongalan

Promotiongalan arrangeras av Easyfairs i samarbete med SBPR och PWA. Promotiongalan bjuder in hela profil- och promotionbranschen och uppmärksammar personer eller företag som gjort berömvärda insatser för branschen under året och produkter som utmanar traditionella produkter med kreativa och revolutionerande idéer. Fem priser delas ut och kvällen ramas in av en middag och underhållning. SPBR delar ut PromotionBiet i kategorierna ”Årets Återförsäljare” och ”Årets Leverantör”. ”Årets Miljökämpe” och ”Årets Produktinnovation” utses av branschen och vinnaren i kategorin ”Årets Monter” utses av en jury. Galan hålls för första gången på Nalen i Stockholm den 19 januari 2016.
Läs mer på www.promotion-massan.com

Om Promotionmässan
Promotionmässan är hela Nordens mötesplats för profil- och promotionbranschen. Mässan anordnas av Easyfairs i nära samarbete med SBPR, den svenska intresseorganisationen för profil- och promotionprodukter och PWA, Promotional Wholesalers Association. Med start i januari 2016 kommer Promotionmässan arrangeras en gång per år. Tre intensiva dagar där besökaren får inspiration, möjlighet att nätverka med branschkollegor och göra affärer. Läs mer på www.promotion-massan.com

Om Easyfairs