Rekordstort intresse för BostadsrättsMässan i Göteborg

Den 21 november öppnar vi dörrarna för BostadsrättsMässan på Svenska Mässan i Göteborg och intresset för att ställa ut är rekordstort. I år finns 140 utställare på plats för visa senaste nyheterna och tjänsterna. Mässan välkomnar styrelser, förvaltare och bostadsrättshavare och har fri entré för alla registrerade besökare.

Intresset att ställa ut på BostadsrättsMässan i Göteborg har aldrig varit större än i år. Och det är en spännande bredd på aktörer. Här kan besökaren ta del av allt från säkerhetslösningar, energisparlösningar och förvaltning till balkonger, fönsterrenovering och klottersanering. Och mycket mer. Se alla medverkande företag här.

– Syftet är att besökaren, som på uppdrag av föreningen, kan få den kunskap och underlag som hon behöver för att kunna göra hela eller delar av styrelseuppdraget snabbt och effektivt, under en dag på mässan, säger Karin Moberg, projektledare för BostadsrättsMässan.

Utöver utställningen ges även möjlighet att hämta kunskap och inspiration från mässans 26 kostnadsfria seminarier, som belyser om allt från nya lagar och regler till juridisk hjälp och hållbarhet, samt stadsodling som är en växande trend. Moderator på stora scenen är Harald Treutiger.

– BostadsrättsMässan välkomnar alla bostadsrättshavare, som är intresserade av att fylla på med ny kunskap eller få inspiration till sitt hem, avslutar Karin Moberg.

För fri entré registrera dig här.

:
Karin Moberg, projektledare, karin.moberg@artexis.se, 08-506 650 04
Marika Metsola Renström, pressansvarig, marika.renstrom@artexis.se, 08-506 650 35

Om BostadsrättsMässan

BostadsrättsMässan är den etablerade mötesplatsen där bostadsrättsföreningars styrelser, bostadsrättshavare och andra bostadsrättsintresserade möts. På BostadsrättsMässan Göteborg får besökarna direktkontakt med leverantörer och experter. Rådgivning, inspiration och värdefulla lärdomar som gör att de sparar tid, får kunskap om sitt ansvar och blir säkrare i sin roll. Mässan arrangeras av Artexis tillsammans med Riksbyggen, HSB Göteborg och SBC. Läs mer på: http://www.bostadsrattsmassan.se/