• Kistamässan/

Välkommen till pressfrukost 23 mars på Acadermia - Sveriges första renodlade konsumentmässa inom skönhet på Kistamässan!

Det är inte fult att vara vacker
Den 23-24 mars arrangerar Acadermia Sveriges första renodlade konsumentmässa inom skönhet på Kistamässan. Här visar ledande leverantörer och kliniker som exempelvis Victoriakliniken och Proforma Clinic upp säkra, moderna behandlingar och produkter. På plats finns några av världens främsta forskare och läkare inom skönhet som delar med sig av det allra senaste med fokus på konsumentupplysning.

Välkommen på pressfrukost!
På pressmötet träffar du bl.a. Regenlab, företaget bakom ”Vampire Facelift”, som delades ut i exklusiva goodiebags till stjärnorna på Oscarsgalan. Vi har även några av mässans talare på plats: Joe Lewis, pionjär inom AntiAging Skincare från PRIORI, Thorbjörg Hafsteinsdottir, Danmarks Anti-Agingkostguru nummer ett, Yvonne Ryding, entreprenör och tidigare Miss Universum. Självklart får du även träffa grundarna av Acadermia, May Otero och Catarina Pap de Pestény.

När: Lördagen den 23 mars

Tid: 09.00 (mässan öppnar kl 10.00)
Var: Kistamässan, AntiAging - Caféet
Anmälan: Senast den 21 mars till catarina@acadermia.se