Kiwok publicerar årsredovisning

Årsredovisningen för 2021 och övriga handlingar inför årsstämman den 29 juni har publicerats på Kiwoks hemsida

Årsredovisningen för Kiwok Nordic AB (publ) 2021 är bilagd detta pressmeddelande.

Kiwok Nordic AB (publ) håller årsstämma onsdagen den 29 juni 2022 kl. 16:00 på CityLife Konferens och möten, Sveavägen 63 1tr i Stockholm. Kallelsen har publicerats på bolagets hemsida www.kiwok.se och i Post och Inrikes tidningar, att kallelse gått ut har även annonserats i Svensk Dagbladet. Kallelsen finns även tillgänglig på www.kiwok.se och kallelsen skickas utan kostnad med post till de aktieägare som begär det och uppger sin postadress. Även övriga handlingar till årsstämman beslutspunkter samt Kiwoks årsredovisning 2021 finns på www.kiwok.se.

Stockholm 23 juni 2022
Styrelsen för Kiwok Nordic AB (publ)
www.kiwok.se

Kontakt: Klas Nyström, CEO, klas.nystrom@kiwok.se, +46 76 880 08 00

www.kiwok.com

Om Kiwok Nordic AB (publ)
Kiwok är ett svenskt medicinsktekniskt företag grundat 2003. Tillsammans med akademin utvecklar vi nästa generation lösningar för trendmonitorering av patientens vitala parametrar. BodyKom, som vid lanseringen enligt Gartner var den första mobilt uppkopplade hälsolösningen, är en global vårdtjänst för kontinuerlig distansmonitorering av patienters hälsoutveckling under längre tid. BodyKom leder till tidigare upptäckt och diagnos samt säkerställer uppföljning och återhämtning. Kiwoks lösningar ger en hållbar vård och personcentrerade vårdprocesser. Kiwok har sökt notering på NGM och har metodpatent i USA och Sydkorea.

Taggar: