KM Net får ny VD

KM NET FÅR NY VD Alexander Cekic har utsetts till ny VD för KM Net och tillträder tjänsten den 1 juli. Alexander Cekic är 28 år och utbildad elektroingenjör (KTH) med inriktning på information och medieteknik. Han kommer närmast från Objecta Systems AB som ingår i Trio-koncernen. - IT- och Internetkompetensen inom KM är mycket hög. KM Nets affärsidé är att utveckla nättjänster och lösningar för Knowledge Management i kombination med KMs processkunnande. Här kommer Alexander Cekic med sin branscherfarenhet och kompetens att bidra starkt till utvecklingen av KM Net, säger VD Christer Samuelsson. KM Net är ett dotterbolag inom Kjessler & Mannerstråle med inriktning på IT, internettjänster och programvaruförsäljning. Bolaget omsätter drygt 30 Mkr och har omkring 30 medarbetare. KM Net är verksamma i Göteborg och Stockholm. För ytterligare information: VD Christer Samuelsson, 070-517 30 84 ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/04/26/20000426BIT00160/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/04/26/20000426BIT00160/bit0002.pdf