Kliently lanserar företagsabonnemang för juridik

Report this content

Legaltech-bolaget Kliently lanserar nu abonnemang för företag som behöver ett juridiskt bollplank. Genom abonnemanget får företag tillgång till Klientlys jurister som täcker både ett brett urval av rättsområden och språk.

Kliently är en juridisk hybridbyrå som kombinerar traditionell juridik med teknologi i syfte att göra juridisk hjälp mer lättillgänglig för alla. Nu lanserar byrån företagsabonnmang så att företagare kan få tillgång till juridisk hjälp utan att behöva anlita en inhouse-jurist.

– Det finns ett stort behov av juridisk hjälp, särskilt hos små och medelstora bolag. Många företagare försöker söka svar på egen hand, men att hitta rätt inom den juridiska djungeln är inte lätt. Och då är det ganska skönt att ha tillgång till våra jurister så du snabbt och enkelt kan få den hjälp du behöver, säger Nadja Hatem, VD och medgrundare, Kliently.

Kliently erbjuder traditionell juridisk hjälp, juridisk rådgivning genom videomöten i appen Kliently samt möjligheten att skriva skräddarsydda avtal på egen hand. De nya abonnemangen ger företag ett färdigt paket med videomöten och andra fördelar, till en fast årlig kostnad.

– Det är väldigt dyrt att anlita en inhouse-jurist som kan hjälpa företag se över och ta fram avtal, hjälpa med skattefrågor, stötta i frågor kring arbetsrätt och arbetstillstånd och så vidare. Därför sparar våra abonnemang både tid och pengar. Beroende på verksamhetens behov kan du skräddarsy abonnemanget och du får den hjälp du behöver, till ett rimligare pris, säger Nadja Hatem, VD och medgrundare, Kliently.

Företagsabonnemangen finns som färdiga paket, men kan också skräddarsys vid behov:

Small Medium Large
Bra prova på-paket som täcker grundläggande juridiska behov För företag som ofta behöver hjälp med juridiska frågor. När ni vill en inhouse-jurist utan att behöva anställa en.
4 videomöten med jurist per år 10 videomöten med jurist per år+ 15% rabatt på juridiska ärenden 24 videomöten med jurist per år+ 15% rabatt på juridiska ärenden
760 kr/år exkl moms 1 738 kr/år exkl moms 3 792 kr/år exkl moms

Mer om abonnemangen går att läsa här: https://kliently.se/kliently-for-foretag/

Nadja Hatem