KLIPPAN - Platschefer

Platschefer Göran Lindqvist kommer den 1 maj 2004 att lämna sin befattning som platschef för Lessebo Bruk. Inköpschef Lars Altgård upprätthåller tillika befattningen som platschef för Lessebo Bruk till den 14 juni 2004. Ulf Bergqvist har fr o m den 14 juni 2004 utsetts till ny platschef för Lessebo Bruk. Han är sedan februari 2003 platschef för Mölndals Bruk och har tidigare varit platschef i Lessebo. Ulf Ek har utsetts till tf platschef för Mölndals Bruk - med reservation för mellankommande MBL-förhandlingar. Ulf Ek har varit ledamot i KLIPPANs styrelse sedan år 2000 och närmast verkat som tf platschef för Klippans Bruk. Han lämnar denna uppgift den 1 juni, då Per Lundin tillträder tjänsten som platschef. KLIPPAN AB [REMOVED GRAPHICS] Ragnar Quarnström Verkställande direktör För vidare information kontakta verkställande direktören Ragnar Quarnström, tel 0771-11 00 00 eller 070 600 32 21. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/04/30/20040430BIT00250/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/04/30/20040430BIT00250/wkr0002.pdf