Knowit bjuder in till analytiker- och pressträff

Med anledning av offentliggörandet av Knowits delårsrapport för januari - mars 2020 bjuder företaget in till analytiker- och pressträff tisdagen den 28 april 2020, kl. 10.00, på företagets kontor, Klarabergsgatan 60, 4tr, Stockholm.

Knowits koncernchef Per Wallentin presenterar Knowits delårsrapport för perioden januari – mars 2020. Efter presentationen är han och finanschef Marie Björklund tillgängliga för frågor.

Delårsrapporten offentliggörs kl. 08.30 tisdagen den 28 april 2020.

Med anledning av Covid-19 erbjuds distansdeltagande. Kontakta kommunikationschef Christina Johansson i god tid före mötet för inloggningsuppgifter, christina.johansson@knowit.se eller 070 5421734.

Christina Johansson, Kommunikationschef Knowit AB, 070-542 1734 eller christina.johansson@knowit.se

Patrik Syrén, IRO Knowit AB, 0730-746630 eller patrik.syren@knowit.se

Knowit AB (publ) är ett konsultbolag som skapar unika kundvärden genom att erbjuda digitala och gränsöverskridande lösningar från tre affärsområden, Experience, Insight och Solutions. Det är förmågan att kombinera kompetenser inom design och kommunikation, managementkonsulting samt it, som skiljer oss från andra konsultbolag. Vår vision är att skapa ett hållbart och mänskligt samhälle genom digitalisering och innovation. Knowit etablerades 1990 och har idag cirka 2300 medarbetare representerade på 14 orter i Sverige och på fem i Norge samt en vardera i Danmark, Finland, och Tyskland. Knowit AB (publ) är noterat på den Nordiska Börsen i Stockholm. För mer information om Knowit, besök gärna knowit.se.