Ramavtal med SAAB

Report this content

Know IT har tecknat ett lokalt avtal med SAAB AB i Linköping för avrop av konsulttjänster. Avtalet är ettårigt med option på ytterligare ett år. Know IT har kvalificerat sig för leverans inom verksamhetsområdena projektledning, verksamhetsutveckling, affärsutveckling och managementtjänster.

– Vi har idag flera spännande uppdrag på Saab där vi anlitas för vår förmåga att driva, leda och styra projekt. Vi har även förtroendet att genomföra strategiska utredningar. Kombinationen av erfarna och kvalificerade projektledare med strategisk utredningskompetens ser vi som en nyckel till vår framgång, säger Lena Lyckenvik, vd för Know IT A-Kraft AB i Linköping.

– Know IT är en leverantör med proffsig inställning, bra samarbetsförmåga och med väldigt god leveransförmåga gällande kvalitet och kompetenser och kreativitet. Know IT är även lyhörd för kundens önskemål och ser alltid lösning istället för hinder, säger Petronella Pettersson, inköpsansvarig på Saab AB i Linköping.

Know IT har stor erfarenhet av att arbeta med projektledning, analyser och strategier i olika verksamheter och är sedan ett antal år tillbaka leverantör av kvalificerade konsulttjänster till bland andra Saab i Linköping.