Evenemangstips - Musikfest med Samir & Viktor på Kolmården 16 maj

Den 16 maj klockan 16:00 bjuder den hyllade musikduon Samir & Viktor in till en energisk show på scenen i Marine World. Konserten ingår i entrén.

Ni känner säkert till musikduon Samir & Viktor. De medverkade i årets Melodifestival med låten "Groupie". Den slog igenom stort och de nådde hela vägen till final. I maj 2014 släppte Samir & Viktor låten "Success", en låt som också blev en hit och gick in som etta på Itunes-listan.

16 maj intar de scenen i Marine World på Kolmården, så missa inte när Samir & Viktor höjer temperaturen och laddar upp för sommaren med ett underhållande uppträdande! Konserten ingår i ordinarie entréavgiften.

Entré 1 dag; 399 kr/vuxen och 349 kr/barn (3 t o m 12 år)

Öppettider
Den 16 maj har Kolmården öppet kl 10.00-17.00.

För bilder, besök

Iréne Lidén, PR- & Informationsansvarig
010-708 75 37
irene.liden@kolmarden.com

Destination Kolmården är ett av Sveriges populäraste resmål för barnfamiljer och innefattar Kolmårdens Djurpark och Vildmarkshotellet. Destinationen ingår i temaparkskoncernen Parks and Resorts tillsammans med Gröna Lund, Skara Sommarland, Furuvik och Aquaria.

Om oss

Destination Kolmården består av Kolmårdens Djurpark och Vildmarkshotellet. Kolmårdens Djurpark öppnades 1965 och är idag Nordens största djurpark. Vildmarkshotellet är ett 4-stjärnigt möteshotell vid Bråvikens strand som riktar sig till både privatpersoner och företag. Destination Kolmården är en del av Parks and Resorts, Nordens ledande koncern inom upplevelseindustrin. I gruppen ingår några av Sveriges mest populära resmål; Gröna Lund, Kolmården, Furuvik och Skara Sommarland.