Komm välkomnar sju nya medlemmar

Styrelsen i Sveriges Kommunikationsbyråer valde under dagens styrelsemöte in sju nya medlemmar. Byråerna har en spridning från Visby till Stockholm.

De nya medlemmarna är Orangelab, Brandly, One Man Show, Grandins flying Circus, Spider Stockholm, Tackolov och Hillmarketing.

- Komm fortsätter att växa i antal medlemmar, från olika discipliner och med geografisk spridning. Detta är oerhört glädjande. Välkomna! säger Komm:s styrelseordförande Gustav Martner.

Linda Nilsson, tel 070 757 25 63 linda@komm.se

Sveriges Kommunikationsbyråer är en branschorganisation för alla typer av konsulter inom kommunikation, såsom reklam, PR, design, event, DM, digital, mobil, media och action marketing. Vi inspirerar och utbildar våra medlemmar för att de ska kunna göra bättre affärer, både för sina uppdragsgivare och för sig själva. Dessutom arbetar vi med opinionsbildning för att öka kännedomen om kommunikationens betydelse för näringsliv och samhälle. Läs mer på www.komm.se