Presslunch inför Cannes Lions

Sveriges Reklamförbund inbjuder till presslunch om Cannes Lions.

Sveriges Reklamförbund inbjuder till presslunch om Cannes Lions den 8 juni klockan 11.30 i förbundets lokaler, Sveavägen 34, 5 tr.

På plats finns den svenska Cannesjuryn: Hanna Björk, Åkestam Holst (Promo Lions), Daniel Collin, Mediaedge CIA (Media Lions), Fredrik Jansson, Forsman Bodenfors (Cyber Lions), Gunnar Skarland, Goss (Direct Lions), Hans Brindfors, The Brand Union (Design Lions), Johan Elsner, Storåkers McCann (Film Lions) och Björn Mellstrand, JMW (PR Lions- ny kategori) samt övriga personer från Reklamförbundets delegation, däribland Björn Rietz och Digge Zetterberg.

Presslunchen är ett bra tillfälle att intervjua och skapa kontakt med de svenska juryledamöterna och även att fotografera dem.

Plats: Sveriges Reklamförbund, Sveavägen 34, 5 tr
Tid: 8 juni klockan 11.30

Anmälan till digge@reklam.se helst idag torsdag den 4 juni.

Välkommen!

För mer information: