Styrelsen i Sveriges Kommunikationsbyråer välkomnar nya medlemmar

På årets sista styrelsemöte valdes totalt sex nya medlemmar in. Disciplinerna sträcker sig mellan digitalt, design och reklam.

- Det är glädjande att få avsluta året med att välkomna sex nya medlemmar till förbundet. Det här året har vi valt in rekordmånga – 36 byråer från Malmö till Luleå. Det känns som en stark start inför 2013, säger Jessica Bjurström, vd för Sveriges Kommunikationsbyråer.

De nya medlemmarna är: Family Business, Grafisk Design, 0390 Communications, Nansen, Planeta Design och Lite Attention.

För mer information kontakta: Linda Nilsson, tel 070 757 25 63 linda@komm.se

Sveriges Kommunikationsbyråer är en branschorganisation för alla typer av konsulter inom kommunikation, såsom reklam, PR, design, event, DM, digital, mobil, media och action marketing. Vi inspirerar och utbildar våra medlemmar för att de ska kunna göra bättre affärer, både för sina uppdragsgivare och för sig själva. Dessutom arbetar vi med opinionsbildning för att öka kännedomen om kommunikationens betydelse för näringsliv och samhälle. Läs mer på www.komm.se