• KOMM/

Välkommen på presslunch för Cannes Lions - Alla sju svenska Cannes-juryledamöter på plats

Medverkar gör Pia Grahn Brikell, vd Sveriges Reklamförbund, som kort berättar om programmet under Cannes Lions 2008, som pågår den 14-21 juni.

Sveriges Reklamförbund inbjuder till presslunch den 9 juni klockan 12.00 i förbundets lokaler, Sveavägen 34, 5 tr.

På plats finns också den rekordstora svenska Cannesjuryn: Håkan Engler, executive creative director Lowe Brindfors (Film Lions), Niklas Fröberg, vd, Tre Kronor Media (Media Lions), Ted Persson, executive creative director Great Works (Cyber Lions), Johan van der Shoot, creative director Garbergs (Direct Lions), Jesper Holst, creative director Åkestam Holst (Promo Lions), Anders Kornestedt, executive creative director, Happy F&B (Design Lions, ny kategori), Matias Palm Jensen, vd och creative president, Farfar (Titanium & Integrated) samt övriga personer från Reklamförbundets delegation, däribland Digge Zetterberg och Bon-Hee Nilsson.

Presslunchen är ett bra tillfälle att intervjua och skapa kontakt med de svenska juryledamöterna och även att fotografera dem samt att få veta vad Sveriges Reklamförbundet planerar att göra under veckan i Cannes.

Plats: Sveriges Reklamförbund, Sveavägen 34, 5 tr
Tid: 9 juni klockan 12.00

Anmälan till morgan@reklam.se helst idag torsdag den 5 juni.

Välkommen!

För mer information:
Pia Grahn Brikell, vd Sveriges Reklamförbund, 070-768 81 01.