Världens bästa annonser kommer till Göteborg

Det bästa från världens största reklamfestival är på turné i Sverige. Det är Sveriges Reklamförbund och Citypaketets årliga utställning med tidningsreklam som kommer till Göteborg.

Förutom att arrangörerna bjuder på utställningar, mingel och bubbel så talar den kände reklamfotografen Petrus Olsson som arbetat med stora svenska och internationella varumärken.

Tid: torsdag den 9 oktober kl 16.30
Plats: Röhsska musseet, Göteborg

Media hälsas välkomn efter föranmälan till Michaela Pålsson, michaela@reklam.se eller 073-700 02 75.

Michaela Pålsson, produktionsledare Sveriges Reklamförbund, 073-700 02 75
Morgan Öberg, informationschef Sveriges Reklamförbund, 070-377 65 64