Två nya talanger ansluter till Koncept & Event

Report this content

Koncept & Event anställer nu ytterligare personer för sin fortsatta expansion. Man välkomnar två nya talanger, Felicia Steen, Project Manager och Lisa Thunström, Graphic & Motion Designer. Anställningarna sker i linje med Koncept & Events strategi att anställa spetskompetenser för att öka produktionen in-house.

Med en nytillträdd Graphic och Motion Designer hoppas Koncept & Event kunna bemöta efterfrågan av konceptstark digital designproduktion som just nu är en stark önskan hos kunderna. Lisa Thunström kommer senast från Happify, en reklam- och kommunikationsbyrå, där Lisa arbetat främst med grafisk produktion (både digitalt och print).

- Det har varit en kickstart sedan dag ett. Ingen dag är den andra lik. Fokuset nu ligger på att arbeta fram designkoncept och maximera de fysiska och digitala upplevelserna för kunderna. Jag ser fram emot att få möjlighet att arbeta i ett så pass växande bolag som Koncept & Event, med en stark entreprenörsanda och med en vision om att förändra branschen, säger Lisa Thunström, Graphic & Motion Designer, Koncept & Event.

Felicia kommer senast från en roll som projektledare på bolaget Foundry (tidigare IDG) där Felicia ansvarade för event och interna aktiviteter med allt från tio till tusentals deltagare.

- Vi arbetar just nu med en hel del projekt där min bakgrund som projektledare på kundsidan adderar nya perspektiv för att öka kundnyttan. Jag kommer in helt rätt med min expertis och vet att kunderna kommer uppskatta det jag tillför till processen. Jag har dessutom jobbat med att hantera större event och vet vad det innebär och kommer tillföra en hel del inom de kundsegmenten, säger Felicia Steen, Project Manager, Koncept & Event.

För mer information:
Tove B Widman, Head of Communication, tove@konceptochevent.se

Om Koncept och Event
Koncept och Event är en ledande aktör inom event- och kommunikationsbranschen som strävar efter att revolutionera hur event och kommunikationstjänster köps och genomförs. Med fokus på tydlighet, engagemang och tillgänglighet förändrar de spelplanen och gör det enklare än någonsin att aktivera varumärken och engagera personalen. Dessutom till rätt kostnad. Deras passion för innovation och enastående utförande driver arbetet framåt och skapar värde för kunder i varje interaktion. En skicklig byrå, som många andra, men med ett erbjudande som är lättare att förstå och med ett pris utan överraskningar. Koncept och Event sänker tröskeln och gör event- och kommunikation köpbart för fler, oftare. Bolaget har sedan 2016 växt från 5 till 25 anställda och omsätter idag 70 Mkr.

Taggar:

Citat