Bizhub C350 från Konica Minolta - Färg eller svartvitt? Varför välja?

Report this content

Bizhub C350 från Konica Minolta - Färg eller svartvitt? Varför välja? Nu lanserar Konica Minolta en Combi Colour maskin som definitivt klarar av de flesta behov inom bildhantering som ett företag kan ha nu och en bra bit in i framtiden. Oavsett om du funderar på att byta ut din gamla svartvita kopiator eller investera i en färgskrivare så kan du sluta leta. Bizhub C350 är en multifunktionell maskin som fungerar som en bikldkontrollcentral i företagets nätverk. Oavsett om du skriver ut i färg eller svartvitt, kopierar, skannar eller e-postar tar den hand om varje jobb - snabbt, pålitligt och med en kvalitet som är svår att slå. Vad som är så unikt och bra med bizhub C350 är att den är lika produktiv och driftsäker oavsett om du skriver ut i färg eller svartvitt. Med andra ord så kommer den aldrig att bli en "flaskhals" för att den skriver ut för långsamt i färg. Den skriver ut 35 sidor/minut i svartvitt och 22 i färg och eftersom hög säkerhet krävs i ett nätverk så uppfyller och överträffar den, den senaste standarden för säkerhet (ISO15408). Naturligtvis så klarar den av att efterbehandla alla dokument på många olika sätt, t ex automatisk häftesproduktion. Det är enkelt att kommunicera med bizhub C350 eftersom den enkelt skannar i alla nätverksriktningar och direkt till e-post, FTP, iFax eller till maskinens hårddisk. Lite fakta - Utskriftshastighet: 35/22 sidor/minut (Svv/färg) - Skanningshastighet: 35 sidor/minut - Minne: 40 GB - Sidbeskrivningsspråk: PCL5c (Adobe PostScript som tillval) - Operativsystem: Win 95/98/NT4.0/2000/2003/Me/XP, - Upplösning: 600 x 1800 dpi - Papperskapacitet: Max 3.400 ark Vill du ha en annan bild på systemen än den bifogade hittar du det på nedan adress: http://www.konicaminolta-images.com För mer information: Göran Åslund, produktchef Konica Minolta tel: 08-627 75 00 e-post: goran.aslund@konicaminolta.se mobil: 0708-96 75 37 www.konicaminolta.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/06/30/20040630BIT21510/wkr0002.pdf http://www.waymaker.net/bitonline/2004/06/30/20040630BIT21510/bild.html Bilder