Kopparbergs Bryggeri AB omorganiserar.

Kopparbergs Bryggeri AB omorganiserar. Den kraftiga tillväxten i Kopparberg Bryggeri AB och förvärvet av två nya bryggerier har gjort det nödvändigt att öka den operativa kraften i bolaget genom att organisera om ledningsfunktionen. Det innebär att den nuvarande koncernchefen Peter Bronsman tillträder som VD och den nuvarande VDn Leif Eriksson skall fokusera på ekonomiska frågor. De nya bryggerierna är nu fullt integrerade i Kopparbergsgruppen och arbetet med att ta tillvara på alla synergieffekter pågår för fullt. För vidare information kontakta: Peter Bronsman, VD Kopparbergs Bryggeri AB 0705 67 96 57 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/09/04/20020904BIT00690/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/09/04/20020904BIT00690/wkr0002.pdf