Kopparbergs Bryggeri nyanställer

Kopparbergs Bryggeri nyanställer P.g.a. en ökad efterfrågan inom läsksegmentet kommer Kopparbergs Bryggeri AB att nyanställa 10 personer vid sitt norrländska bryggeri, Zeunerts Bryggeri, i Sollefteå. Personalen kommer i huvudsak att placeras inom produktion, distribution samt försäljning. Om nysatsningen inom returback slår väl ut så kommer produktion även att förläggas vid Kopparbergs Bryggeri i Kopparberg samt Banco Bryggeri i Skruv. "- Trots höga alkoholskatter, vilket är oacceptabelt av våra politiker, är det mycket glädjande att vi funnit nya vägar att utveckla den svenska bryggeriindustrin", säger Peter Bronsman, VD Kopparbergs Bryggeri AB. För vidare information kontakta: Peter Bronsman, VD Kopparbergs Bryggeri AB Tel. 031 63 12 61 eller 0705 67 96 57 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/03/18/20040318BIT00280/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/03/18/20040318BIT00280/wkr0002.pdf