Teaterseminarium på Miljöaktuellt Arena

Korta improviserade teaterscener. Detta för att skapa intresse för hur pensionspengar kan användas för att göra världen lite bättre. Den 6 juli arrangerar KPA Pension ett unikt teaterseminarium tillsammans med Stockholms Improvisationsteater och Miljöaktuellt i Almedalen.

I en improviserad föreställning möter publikens fantasi aktörernas, berättelser föds och blir till en engagerande teaterupplevelse. Det finns inget manus, inget är repeterat i förväg utan scenerna skapas utifrån publikens idéer och improvisatörernas lyhördhet. Detta varvas under 45 minuter med information och konkreta exempel från Sofia Hagman, ansvarig för KPA Pensions CSR-frågor.

Tid: onsdag den 6 juli kl 17.00 – 17.45

Plats: Miljöaktuellt Arena, Gotlands Museum, Strandgatan 14, Visby

Teaterseminariet är öppet för alla och ingen föranmälan krävs. Vi bjuder på ekologiska förfriskningar.

Välkommen!

För ytterligare information:

Sofia Hagman, CSR-ansvarig, KPA Pension, 0734-39 33 09

Lisen Sellén, affärsanalytiker, KPA Pension, 0767-83 03 00

KPA Pension är det ledande pensionsbolaget inom kommunsektorn med en miljon enskilda kunder och 1000 arbetsgivarkunder. KPA Pension förvaltar i dag närmare 85 miljarder kronor och erbjuder pensionslösningar sedan 1922. Ägare är Folksam och Sveriges Kommuner och Landsting. KPA Pension har enbart etiska placeringar. Läs mer på www.kpa.se