Lundbergs substansvärde per den 3 juni 2020

I sitt tal vid dagens årsstämma i Lundbergs kommer VD Fredrik Lundberg redovisa ett beräknat substansvärde efter uppskjuten skatt per den 3 juni 2020 på 385 kronor per aktie, att jämföra med 388 kronor per aktie den 31 december 2019.

Fastighets AB L E Lundberg har, i ovan, värderats till sitt substansvärde per den 31 mars 2020 med tillägg för gjorda investeringar efter detta datum.

Lundbergs årsstämma äger rum idag, torsdagen den 4 juni klockan 10.00 på Grand Hôtel, Stockholm.

Stockholm den 4 juni 2020

Denna information är sådan som L E Lundbergföretagen AB är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom CFO Lars Johanssons försorg, för offentliggörande den 4 juni 2020 klockan 08.00.