Publicering av Lundbergs års- och hållbarhetsredovisning 2018

L E Lundbergföretagen AB:s års- och hållbarhetsredovisning för räkenskapsåret 2018 finns från och med idag tillgänglig på bolagets hemsida, www.lundbergforetagen.se. Den tryckta publikationen distribueras under vecka 11 till aktieägare och övriga intressenter som anmält att de önskar detta.
Årsredovisningen kan även beställas på webbsidan under ”Investerare” eller via information@lundbergs.se.

Stockholm den 4 mars 2019

L E Lundbergföretagen AB (publ)

Eventuella frågor besvaras av
Lars Johansson, Ekonomi- och finansdirektör, 011 – 21 65 00.

Informationen är sådan som L E Lundbergföretagen AB (publ) skall offentliggöra enligt lagen om värdepappersmarknaden (SFS 2007:528). Informationen lämnades, genom CFO Lars Johanssons försorg, för offentliggörande den 4 mars 2019 klockan 14.00.