Lands’ End lanserar barnkollektion med livstidsgaranti under våren 2011

Report this content

Efter den framgångsrika lanseringen av Lands’ Ends varumärke på den svenska marknaden hösten 2010, lanseras nu också barnkollektionen på webben http://www.se.landsend.com. I webbshopen kommer nu både dam-, herr och barnkollektionerna att finnas representerade.

Barnkollektionen är mångfacetterad och består av alla måsten i barnens garderob; från enkla basplagg till trendiga ytterkläder, färgglada toppar och skor. Kläderna är bekväma och anpassade för att barn verkligen ska kunna vara barn!

Kollektionen erbjuder härliga sommar- och strandkläder och varma funktionskläder för de kallare månaderna. Coola collegetröjor med tryck, strandshorts, kjolar och klänningar finns i storlekar för barn i åldrarna 4 – 12 år. Kläderna har mycket bra kvalitet, är slitstarka och håller många tvättar utan att tappa formen.

Dessutom har Lands’ End livstidsgarantin Guaranteed. Period ® på sina produkter. Kläder, skor och accessoarer från Lands’ End kan returneras när som helst för byte eller full återbetalning.

För ytterligare information eller bilder vänligen kontakta:

Emma Foss, PR-byrån Grayling
e-post: emma.foss@grayling.com
telefon: 0733 713 617

Susan Millard, PR Manager, Northern Europe, Lands’ End

e-post: susan.millard@landsend.co.uk

Fakta om Lands’ End
Lands’ End är ett av världens största distanshandelsföretag och erbjuder klassiskt mode av högsta kvalitet för hela familjen. Lands’ Ends varor kan köpas online, via kataloger och telefon. Alla varor från Lands’End erhåller Guaranteed. Period.® Läs mer på www.se.landsend.com