Länsförsäkringar Fastighetsförmedling öppnar i Simrishamn: Välkommen på invigning av nya bobutiken

Simrishamn är på stark frammarsch och intresset för att bo i kommunen är stort. Därför öppnar Länsförsäkringar Fastighetsförmedling nu en ny bobutik på Strandgatan 7. Välkommen på invigningsfest den 18 juni!

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling är branschens snabbast växande mäklarkedja. Med Simrishamn har företaget nu 170 mäklarkontor runtom i landet. Medarbetarna på bobutiken kommer att flytta in på Strandgatan 7 i centrala Simrishamn. Under invigningen har besökarna chans att ställa frågor om alltifrån prisutveckling och värdering till framtiden på bostadsmarknaden i kommunen.

– Simrishamn är en väletablerad semesterort där det sedan länge finns ett stort intresse för att köpa fritidshus. Närheten till hav, naturområden samt bra pendlingsmöjligheter har dock bidragit till ett ökat intresse för att köpa permanenta bostäder i vår region. Det känns jättebra att få komma närmare kunderna och på sikt är vår ambition att anställa ännu fler medarbetare, säger Petra Gustavsson, fastighetsmäklare i Simrishamn

Tillsvidare kommer bobutiken att bemannas av mäklarna Petra Gustavsson, Erica Nilsson och Vibeke Wulff. Alla med lång erfarenhet av att förmedla bostäder över hela Österlen. I personalen ingår även mäklarassistenten Camilla Nilsson.

Välkommen!

Datum: tisdag 18 juni
Tid: 15:00
Plats:
Strandgatan 7

För mer information, vänligen kontakta:

Petra Gustavsson, fastighetsmäklare i Simrishamn, Sjöbo och Tomelilla
E-post: petra.gustavsson@lansfast.se

Per Sangrud, PR- och kommunikationsansvarig
E-post: per.sangrud@lansfast.se

Här kan du följa oss:
Webb: www.lansfast.se
Blogg: www.bostadskoll.com
Facebook: @lansfast.ab
Instagram: @lansfast.ab
Twitter: @lff_ab

Länsförsäkringar Fastighetsförmedlings vision är ”Trygga bostadsaffärer genom livet”. Idag är vi Sveriges snabbast växande fastighetsmäklare och den tredje största aktören i branschen. Med 170 bobutiker och över 800 hängivna medarbetare runt om i Sverige finns vi alltid nära våra kunder. Under 2018 förmedlade företaget cirka 22 000 objekt till ett försäljningsvärde av 47 miljarder kronor. Vi tycker att den lokala närheten är viktig och tror att det är en av anledningarna till att vi för tredje året i rad har Sveriges nöjdaste kunder enligt Svenskt Kvalitetsindex 2018.