Länsförsäkringar Skåne inviger nytt kontor i Ystad

Länsförsäkringar Skåne satsar på Ystad och på kundmötesplatsen samlas nu bank, försäkring och fastighetsförmedling på samma plats. Tillsammans med näringslivet invigs nu de nyrenoverade lokalerna på Österleden 3.

- Att finnas på plats i Ystad-Österlen-regionen är för oss en självklarhet, säger Länsförsäkringar Skånes kontorschef Tony Leo. Det känns faktiskt extra viktigt, eftersom vi en gång började vår verksamhet i Tommarp. Nu har vi renoverat våra lokaler för att möta framtiden och vi har samlat bank, fastighetsförmedling och försäkring under samma tak. Syftet är att göra det så enkelt som möjligt för allla våra kunder, privatpersoner såväl som företagare.

Länsförsäkringar Skåne firar den nya kundmötesplatsen på Österleden 3 i Ystad tillsammans med det lokala näringslivet den 24 oktober. Det symboliska bandet klipps av kontorschef Tony Leo och vd Susanne Bäsk.

För ytterligare information kontakta Gertrud Hermansen, pressekreterare Länsförsäkringar Skåne, 0767-738200

Länsförsäkringar Skåne är ett av 23 lokala och självständiga länsförsäkringsbolag. Gemensamt bildar vi Länsförsäkringsgruppen. Vi erbjuder en helhet av bank- och försäkringstjänster till privatpersoner, företagare och lantbrukare.