Välkommen på lördag. Eller på söndag om det passar bättre

Report this content

Nu kan alla som bor på Södermalm få hjälp med hela sin ekonomiska trygghet sju dagar i veckan långt efter att andra banker normalt stänger. Lördagen 10 oktober klockan 10 öppnar Länsförsäkringar sin åttonde butik vid Ringen, Skanstull.

Butiken har öppet alla dagar i veckan, även kvällar och helger vilket är bra eftersom det visar sig att fyra av tio kunder kommer utanför normala kontorstider. - Kunderna vill träffa en säljare ansikte mot ansikte, och de vill komma utanför normala kontorstider. Fyra av tio kunder kommer in på ett bokat eller spontant möte efter klockan 15 på vardagar eller på helgerna, säger Mona Hagelberg Borg, försäljningschef Privatkund. Länsförsäkringars butiker erbjuder inte bara försäkringar utan också sparande, bolån och allt du behöver för din vardagsekonomi. I våra butiker kan du också köpa kloka prylar som förenklar livet eller gör det tryggare. Vi finns i hela Stockholms län från Norrtälje i norr till Södertälje i söder. För ytterligare information, kontakta gärna: Mona Hagelberg Borg, försäljningschef Privatkund, Länsförsäkringar Stockholm Telefon: 08-562 836 59, 073-968 36 59 E-post: mona.hagelbergborg@lansforsakringar.se Katarina Yngvesson, presschef, Länsförsäkringar Stockholm Telefon: 08-562 830 44, 073-968 30 44 E-post: katarina.yngvesson@lansforsakringar.se www.lansforsakringar.se

Taggar: