• LAP POWER/

Report this content

Rättelse- Lap Power Holding AB (publ.) kallar till extra bolagsstämma den 14 februari 2000 IT Provider förvärvar Claes Wellton Perssons aktieinnehav i Lap Power Holding AB och satsar på Lap Powers nya affärsplan. I och med ägarförändringen föreslås val av ny styrelse till den kommande extra bolagsstämman. Kallelse till extra bolagsstämma kommer att annonseras i vederbörlig ordning. Nyemission Förslag till nyemission jämte ett optionsprogram till de anställda kommer tillställas aktieägarna i kallelsen till extra bolagsstämma. Nicolas Persson kvarstår som VD Nicolas Persson, som tillsammans med Claes Wellton Persson utarbetat Lap Powers nya affärsplan kommer att kvarstå som VD och koncernchef för att verkställa genomförandet av affärsplanen. Styrelsen i Lap Power Holding AB För frågor kring detta pressmeddelande, vänligen kontakta: Nicolas Persson, 08-4628100, nicolas@lappower.se Johan Hernmarck, 08-6140000, johan.hernmarck@itprovider.com Bifogat: Ny affärsplan ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/1999/12/30/19991230BIT00070/bit0001.pdf http://www.bit.se/bitonline/1999/12/30/19991230BIT00070/bit0002.doc